Je twijfelt al langer of je huidige website nog voldoet voor je onderneming. Je startte ooit met een DIY website of liet de neef van je beste vriendin em snel in elkaar steken. Ondertussen ben je al een tijdje bezig en lopen de zaken goed. Maar die website valt nu toch wel uit de boot. Wanneer beslis je nu dat het echt tijd is voor een nieuwe website?
Signaal 1: je hebt je website sinds de lancering niet meer aangeraakt
Zo blij dat je was toen dat ding eindelijk online stond. Klaar is kees dacht je. Ondertussen zitten er (zonder dat je het weet) 10 beveiligingslekken in doordat de website nooit onderhouden is. Daarnaast klopt je aanbod niet meer en is het design ook niet wat het moet zijn. Je voelt aan alles dat het zoveel beter kan, maar je blijft wat ter plaatse trappelen.
Dan is het echt tijd dat je investeert in een nieuwe website waarbij het belangrijk is dat deze meegroeit met je onderneming. En dat wilt zeggen dat je na de oplevering er ook tijd aan moet spenderen (of je geeft het uit handen). Een website is namelijk nooit af en zal alleen resultaat leveren als je er zelf ook tijd in steekt.
Signaal 2: de verkopen of aanvragen blijven uit
Je denkt alles geprobeerd te hebben om van je website een succes te maken en toch is het resultaat er niet. Ligt het aan het design? de teksten? de techniek? de gebruiksvriendelijkheid? de structuur? Je hebt het maar voor het gokken. Vaak is het een samenspel van al deze elementen en moet je eerst terug naar de basis gaan om van daaruit je website doordacht op te bouwen.
Heb je tot nu toe maar wat op gevoel gedaan en weet je niet waar te starten? Dan is het een goed idee om een professional in te schakelen. Laat ik je daar nu toevallig bij kunnen helpen.
Signaal 3: je kan je eigen website niet (makkelijk) aanpassen
Een website is in tegenstelling tot Instagram of Facebook een platform dat je volledig zelf in handen hebt. De mogelijkheden zijn eindeloos om het in te zetten voor je onderneming, als je er zelf mee kan werken toch.
Wie weet heb je je website ooit laten coderen door iemand die geen mogelijkheid voorzien heeft om zelf aanpassingen te maken. Je zou op zijn minst je pagina’s (foto’s, teksten, volgorde) zelf kunnen aanpassen. Het liefst van al kan je nog veel meer, zodat je niet voor de kleinste prul moet teruggrijpen naar je webdesigner.
Herken je jezelf in één of meerdere van deze signalen? Dan is het tijd voor een nieuwe website die je meer tijd, vertrouwen en klanten oplevert.
Wil je graag weten wat ik voor je kan betekenen?
Plan dan nu vrijblijvend een gratis kennismakingsgesprek in.